Oferujemy szeroki asortyment dla Placówek Edukacyjnych
-
Zwroty i reklamacje
1. Na zwrot towaru jest 14 dni.
2. Zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i oryginalnym opakowaniu wraz z całą zawartością odeślij na adres: ''MALMA"Martyna Szałek, ul. Konopnickiej 8, 73-200 Choszczno.
3. Do przesyłki dołącz wypełniony i czytelnie podpisany formularz zwrotu.
4. W ciągu 4 dni od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan produktu (pod kątem braku śladów użytkowania, czy jest niezniszczony, czy posiada oryginalne opakowanie, czy znajduje się cała zawartość).
5. Jeżeli nie odnotujemy żadnych przeciwskazań, zwrot środków dokonamy na konto podane w formularzu, najpoźniej w ciągu 14 dni od dnia otrzymania produktu.
6. Zwracany towar odsyłasz na własny koszt, zwrotów za pobraniem nie przyjmujemy.
7. Jeżeli odrzucimy Twój zwrot produktu (ze wzgledu na ślady użytkowania, zniszczenia lub tym podobne) wyślemy na adres e-mail taką informację oraz na Twój koszt odeślemy produkt spowrotem do Ciebie.
Reklamacja i gwarancja
1. Umową Sprzedaży objęte są nowe Produkty.2. W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy towaru Klient ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w kodeksie cywilnym.
3. Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na podane w niniejszym Regulaminie adresy Sprzedawcy lub przy wykorzystaniu elektronicznego formularza reklamacyjnego, udostępnionego przez Sprzedawcę na jednej z podstron Sklepu.
4.Zaleca się, aby w reklamacji zawrzeć m.in. zwięzły opis wady, okoliczności (w tym datę) jej wystąpienia, dane Klienta składającego reklamację, oraz żądanie Klienta w związku z wadą towaru.
5. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni, a jeśli nie zrobi tego w tym terminie, uważa się, że żądanie Klienta uznał za uzasadnione.
6. Towary odsyłane w ramach procedury reklamacyjnej należy wysyłać na adres
7. Konopnickiej 8, 73-200 Choszczno.
8. W przypadku, gdy na Produkt została udzielona gwarancja, informacja o niej, a także jej treść, będą zawarte przy opisie Produktu w Sklepie.
Załącznik
Miejscowość, data .........................................................
.........................................................
.........................................................
Dane Kosnumenta (-ów)
"MALMA"
ul. Konopnickiej 8,73-200 Choszczno
OŚWIADCZENIE
O ODSTĄPIENIU OD UMOWY
Ja/My (*) …………………………………………..niniejszym informuję/informujemy (*) o moim/naszym (*) odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących produktów:
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Numer zamówienia :………………………
Kwota do zwrotu :………………………..;
Data zawarcia umowy (*)/odbioru (*): …………………………………..
Numer rachunku bankowego do zwrotu środków :……………………………………..
Posiadacz rachunku: ……………………………………..
…………………………………………………..
podpis (-y) Konsumenta(-ów)
(*)Niepotrzebne skreślić